Poslanecká sněmovna před pár dny schválila zavedení takzvaného stravenkového paušálu. Ten má umožnit, že zaměstnanci budou příspěvky zaměstnavatele na stravování dostávat nikoliv prostřednictvím papírových či elektronických stravenek, nýbrž rovnou v podobě nezdaněných peněz přidaných k výplatě.

Zaměstnavatelé ale stejně tak mohou zůstat u dosavadních stravenek. Podle zjištění Lidových novin by stravenkový paušál mohly uvítat malé firmy v menších městech.

Část dálnice D4 vznikne formou PPP (public-private partnership), tedy partnerství veřejného a soukromého sektoru. Postavit a následně provozovat by ji mělo konsorcium DIVia, které tvoří francouzské firmy Vinci a Meridiam. Stavebně a projekčně bude za projektem stát česká společnost Eurovia. Podle zpravodajství České televize o tom informovalo ministerstvo dopravy. Úseky této části dálnice bude přitom vlastnit stát, který je za 25 let převezme.

Část dálnice D4 vznikne formou PPP (public-private partnership), tedy partnerství veřejného a soukromého sektoru. Postavit a následně provozovat by ji mělo konsorcium DIVIa, které tvoří francouzské firmy Vinci a Meridiam. Stavebně a projekčně bude za projektem stát česká společnost Eurovia. Podle zpravodajství České televize o tom informovalo ministerstvo dopravy. Úseky této části dálnice bude přitom vlastnit stát, který je za 25 let převezme.

Vláda v pondělí přijala doporučení, které jí společně předložily ministerstvo financí a Česká národní banka, zatím nestanovit cílové datum přijetí eura. Podle zpravodajství České televize vláda opět dospěla k jednoznačnému závěru, že neurčí datum vstupu České republiky do eurozóny, protože „nebylo dosaženo adekvátního pokroku při tvorbě podmínek pro přijetí eura“.